per Francesc Romeu
Rector de la parròquia de Santa Maria del Taulat

(Extracte de l’article “En memòria de Pius Bosch” que va publicar a la revista “el Centre”, número 72, l’octubre del 2012.)

Aquest estiu, gràcies al finançament de la Fundació Pius Bosch, s’han pogut instal•lar 10 ventiladors per airejar la nau de l’església de Santa Maria del Taulat durant l’estació calorosa. No és l’aire condicionat que tenim a les nostres cases, sinó que es tracta només de la satisfacció dels pobres, que movent l’aire calent hi trobem consol. No ha estat tampoc una gran despesa, ens hem mogut encara per sota del 2.000 euros. Però he pensat que mossèn Pius Bosch, gràcies a la seva Fundació, ara deu estar ben satisfet de veure que “la seva església” va millorant i no es dóna mai per acabada i pot ser sempre reformada.