El 2017 la Fundació Pius Bosch celebra el vint-i-cinquè aniversari, i, amb motiu de l’efemèride, el patronat va aprobar, entre altres disposicions, organitzar un acte públic al qual convida tots el socis i sòcies del Centre: un Cava Concert especial, el proper diumenge 12 de novembre, a les 7 de la tarda.
Hem de recordar que la Fundació va decidir, seguint els seus objectius estatuaris, ajudar a pal·liar necessitats socials i potenciar activitats culturals i d’esbarjo al Poblenou. Entre altres actuacions, va decidir patrocinar, a partir d’aquest curs 2017-2018, el cicle de música de cambra que organitza el Centre des de fa 13 temporades, el que anomenem Cava Concert.
El concert del dia 12 de novembre serà especial per diversos motius. Es farà en diumenge i a la sala d’espectacles, però mantenint, en la mesura que sigui possible, el caliu i l’encant del format del Cava Concert habitual: el públic estarà assegut al voltant de les tauletes en les quals se servirà cava i pastes. Ja hem explicat que la Fundació us hi convida, és a dir, que l’entrada per als socis i sòcies del Centre serà gratuïta, però inexcusablement s’ha de reservar prèviament la localitat.
Un altre fet diferencial és que tindrà dues parts ben diferenciades. Cada una d’elles anirà a càrrec d’un prestigiós intèrpret del Poblenou: la violoncel·lista Isabel Andreu i el pianista Jordi Tomàs. Cada un d’ells actuarà sol, i ens oferirà una mostra del seu repertori i del seu talent.