Els tres autors: Jaume López, Ricard Romero de Tejada i Ramón Cotarelo, d’esquerra a dreta, durant l’acte

El dissabte 17 de març, a les 12 del migdia, la Fundació Pius Bosch ha organitzat l’acte “Tres mirades sobre la qüestió catalana”, una taula rodona amb els autors Jaume López, Ramón Cotarelo i Ricardo Romero de Tejada, tres perspectives per enfocar un mateix país, tres òptiques per abastar el focus polític de la nostra complexa actualitat amb una mateixa i compromesa voluntat. Els tres autors són politòlegs, amb un bagatge professional i acadèmic molt intens, amb dècades de dedicació laboral. I un reconegut compromís personal. Jaume López és autor, de “EL DERECHO A DECIDIR, LA VÍA CATALANA”, amb pròleg de J. J. Ibarreche. Ricard Romero de Tejada ha escrit “POR QUÉ HEMOS LLEGADO HASTA AQUÍ”, i Ramón Cotarelo “LA REPÚBLICA CATALANA”. L’acte consistirà en la presentació de les tres obres i un col·loqui  posterior moderat per la periodista Maria Favà. Els tres llibres s’han triat com a obres de metodologies diferents però amb una mateixa i compromesa voluntatL’acte, d’entrada lliure, és celebrarà a la sala d’espectacles del Centre Moral i Cultural del Poblenou, i compta amb la col·laboració del mateix Centre, la Llibreria Etcètera i les editorials Txalaparta, Tiempos de espera i Nowbooks,