La Fundació tornarà a patrocinar la temporada de Cava Concert del Centre Moral i Cultural del Poblenou, que enguany és la XIV. Dissabte 27 d’octubre, a les7 de la tarda, tenim el concert inaugural. Hem escollit per a l’ocasió una proposta molt especial, que ens omple de satisfacció i d’il·lusió poder portar al Centre: la pianista Laura Farré Rozada, a la foto, ens proposa The French Reverie, en el qual interpreta obres ‘autors com Olivier Messiaen, Philippe Manoury, Joel Järventausta, Ofer Ben-Amots, Henri Dutilleux, Thierry Escaich i Vladimir Djambazov, noms tots ells poc coneguts dins de la nostra programació habitual. The French Reverie (El somni francès) ens submergirà en el calidoscopi de la música clàssica francesa del segle XX, de la mà d’una jove, però ja molt reconeguda i valorada pianista i matemàtica catalana, especialitzada en el repertori dels segles XX i XXI. Es tracta, sens dubte, d’una fantàstica oportunitat per conèixer i gaudir d’aquestes bellíssimes obres musicals que segur que us atraparan d’emoció.

La següent cita és el 17 de novembre, i serà dedicada a Claude Debussy, en l’any que commemorem el centenari de la seva mort. El pianista Jordi Vilaprinyó, ben conegut en aquests cicles, ens oferirà un monogràfic de Claude Debussy per a piano sol, que amb el títol de Preludis i Imatges, interpretarà el primer llibre de les Imatges i el primer quadern dels Preludis.

El següents concerts estan programats per els dissabtes 19 de gener, el 9 de febrer, el 9 de març, el 27 d’abril i l’11 de maig, sempre a les 7 de la tarda. Us hi esperem a tots.