Dolors Feliu va estar en el Centre Moral i Cultural del Poblenou per presentar el seu darrer llibre fins el moment: ‘Octubre al carrer’. En aquest llibre, l’autora, advocada i funcionària de la Generalitat de Catalunya, fa una crònica des de dins de l’Administració dels fets tan transcendents esdevinguts la tardor de l’any 2017 i del dia a dia viscut sota els efectes de l’aplicació de l’article 155. La va acompanyar en la presentació l’advocat Jaume Alonso-Cuevillas, ben conegut actualment per les seves sovin-tejades aparicions en els mitjans de comunicació, pel fet de ser el defensor, entre d’altres, del president Carles Puigdemont. Tot el que van explicar l’autora i l’advocat va resultar interessantíssim i de rabiosa actualitat i, per això, el col·loqui que es va produir va ser molt intens, amb algunes aportacions força apassionades.
Aquesta activitat s’enmarca en el cicle de presentacions de llibres vinculats directament als fets polítics que viu Catalunya darrerament, que ha enegat la Fundació Pius Bosch aquest any, i que fa en col·laboració amb el Centre Moral i Cultural del Poblenou, l’ANC Sant Martí, Omnium Cultural (Sant Martí) i diverses editorials. .