El mes de gener es va fer una nova presentació de llibres patrocinada per la Fundació: en aquesta ocasió la protagonista va ser Meritxell Borràs, exconsellera de la Generalitat de Catalunya, que va presentar el seu llibre ’34 dies de tardor i 1 de primavera’, en el que l’autora relata el temps que va estar empresonada per la causa de l’1-O. La va presentar Francesc Romeu, rector de la parròquia de Santa Maria del Taulat, professor de periodisme i teòleg, i va estar acompanyada per Xavier Oliver, president de la Fundació, i Josep M. Recasens, president del Centre. L’acte va comptar amb la col·laboració del Centre, l’ANC (Sant Martí), Òmnium (Sant Martí). En la fortografia, la veiem en un moment de la presentació, acompanyada del president de la Fundació Pius Bosch, Xavier Oliver, i Francesc Romeu.

Meritxell Borràs en un moment de l’acte, entre Xavier Oliver, president de la Fundació, i Francesc Romeu, rector de Santa Maria i Sant Bernat Calvó