‘Grans clàssics vienesos a través del trio’ és el títol del concert que va presen¬tar el trio format per Erika Gallovà, violí, Laura Sanz, violoncel, i Jordi Farran, piano, en la sessió de Cava Concert del dissabte 9 de febrer, cicle que patrocina la Fundació.
El concert va estar integrat només per tres obres, però que cadascuna d’elles constava de tres moviments. Les obres van ser el “Trio XV núm. 25 en Sol Major”, de F. J. Haydn; el “Divertimento KV 240 en Si b Major”, de W.A. Mozart, i el “Trio op. 11 en Si b Major, Gassenhauer Trio”, de L. V. Beethoven.
Tots tres intèrprets van mostrar un molt bon nivell tècnic, si bé les intervencions de la violinista i líder del grup van oferir moments de gran brillantor. En conjunt, va ser una magnífica vetllada que va acabar amb la corresponent “propina”.