La Fundació Pius Bosch seguiex patrocinant els cicles de Cava Concert que organitza la Secció Foment d’Activitas Culturals del Centre Moral i Cultural del Poblenou, i que enguany celebre la seva XIV edició. El dissabte 9 de març ens van visitar la flautista Alice Meïer i la pianista Llum Colomer, que van oferir un programa també inte¬grat només per tres obres, però de durada considerable. Dues eren clàssiques: la “Sonata per a flauta i piano en La menor”¸ de César Fran, i les “Variacions Trokne Blumen”, de Franz Sc¬hubert; i la tercera, contempo-rània: la “Sonata per a flauta i piano op. 14”, de Robert Muc¬zynski.
El nivell interpretatiu de les dues instrumentistes va ser realment altíssim, però ens permetem destacar la pianista, que va defensar unes parts d’extrema dificultat tècnica, superades es¬pectacularment.