La XIV temporada del Cava Concert del Centre Moral i Cultural, que patrocina la Fundació, es va cloure el 27 d’abril, festivitat de la Verge de Montserrat, amb ym concert del grup voval Persicorum. Persicorum és un conjunt format per vuit noies, set cantants i una rapsoda, que ens van oferir un concert titulat Manufactura de cançons, que elles descriuen com un sainet musical en record de la tradició tèxtil catalana, segons una idea original d’Ester Bonal, i que presenten vestides com les antigues treballadores del tèxtil dels temps de les colònies.
El concert va estar integrat per 15 cançons, alternant-se les interpretades a capella amb algunes acompanyades al piano per l’Aurora Miró, membre del grup i professora de l’ Aula de Música del Centre i co-directora, amb l’Anna Roma, del Cor Poblenou del Centre, i totes introduïdes per uns breus poemes.
Pel que fa a la interpretació no es pot dir altra cosa que va ser d’un altíssim nivell vocal assolit gràcies a unes veus molt boniques per timbre i color i amb una afinació pràcticament perfecte evidenciada, sobretot, en els fragments pianíssims on és més difícil de mantenir. No cal dir que l’actuació del conjunt va merèixer l’entusiasta aprovació del públic palesada amb uns intensíssims aplaudiments als que les intèrprets van correspondre amb la repetició d’una de les cançons.