Dissabte 4 de maig, la Llibreria Etcètera, amb l’empara de la Fundació Pius Bosch i el suport de l’ANC Sant Martí i d’Òmnium Sant Martí, va organitzar, al Centre, una entrevista per videoconferència amb l’advocat Gonzalo Boye i el president Carles Puigdemont, al voltant del llibre d’aquest últim La crisi catalana. Atès que l’acte va coincidir amb el dia en què el Jutjat Contenciós Administratiu 2 de Madrid s’havia de pronunciar sobre el recurs presentat arran de la decisió de la Junta Electoral Central d’excloure de la llista de la coalició Lliures per Europa els tres polítics catalans a l’exili que l’encapçalaven, també vam poder gaudir de les intervencions de Clara Ponsatí, Beatriz Talegón i Xavier Trias (aquests dos últims, juntament amb Gonzalo Boye, van substituir provisionalment Puigdemont, Comín i Ponsatí com a candidats). L’acte va ser conduit per la sociòloga i periodista Laura Aznar i va comptar amb la col·laboració de la jurista Dolors Feliu.