A la fotografia, el grup de noies Persicorum, al final del concert que es va fer al pati del Centre i que ha inaugurat la XV temporada del cicle de música clàssica Cava Concert el darrer dissabte de Festa Major del Poblenou

Aquest setembre, i en el marc de la Festa Major del Poblenou, s’ha iniciat la XV temporada de Cava Concert, el cicle de música clàssica que organitza la secció Foment d’Activitats Culturals del Centre Moral i Cultural del Poblenou, i que des de fa anys patrocina la Fundació Pius Bosch. La nova temporada de Cava Concert del Centre es va inaugurar el 14 de setembre, segon dissabte de Festa Major, amb el mateix grup que va assolir un gran èxit artístic i de públic el passat mes d’abril, el grup Persicorum, conjunt format per vuit noies, que va tornar a oferir el programa titulat “Manufactura de cançons”, que descriuen com “un sainet musical en record de la tradició tèxtil catalana”, segons una idea original d’Ester Bonal, i que presenten vestides com les antigues treballadores del tèxtil dels temps de les colònies tèxtils. La novetat respecta a l’abril passat va raure en que es va fer el concert al pati, incorporat als diversos actes que organitza el Centre per Festa Major. Les joves grans cantants de Persicorum van tornar a encantar el nombrós públic asssitent.

La programació prevista per aquesta nova temporada de Cava Concert proposa músics prou coneguts a casa nostra (el pianista Jordi Vilaprinyó, que ve acompanyat del seu fill, el violinista Òscar Vilaprinyó; l’arpista Cristina Badia, que ens oferirà un concert d’arpa antiga…) amb altres que ens visiten per primera vegada, entre els que destaquem el baríton Roger Casanova.

15 de setembre 2019
Persicorum, grup vocal

16 de novembre 2019
Trio Fuster