La FPB patrocinarà el cicle de concerts de cambra “Cava Concert” del Centre Moral i Cultural de Poblenou de Barcelona

Categoria Projectes i previsions

El Patronat de la FPB, seguint amb la pauta que marca els objectius de la Fundació de col•laborar amb les activitats culturals del Centre Moral i Cultural del Poblenou, ha acordat patrocinar la propera temporada (2017-2018) dels Cava Concert, el cicle de concerts de cambra que es desenvolupa ininterrumpidament des de fa 12 temporades al Centre Moral i Cultural del Poblenou, fruit de la col•laboració de l’Aula de Música del Centre i la Secció de Cultura del CMC. Aquest projecte musical posa a l’abast dels veïns del barri de Poblenou (Barcelona), els socis del Centre Moral i Cultural i els alumnes de l’Aula de Música concerts de música de cambra (és l’única activitat d’aquest tipus que es fa al barri), en un cicle que combina intèrprets reconeguts i joves promeses. S’han celebrat més d’un centenar de concerts per als que han passat des de les noves generacions d’intèrprets fins a noms consagrats, com Jordi Vilaprinyó, Josep M. Mas Bonet, P. A. Balcells, etc.