Un desfibril•lador per al Centre Moral i Cultural del Poblenou

Per tal de millorar els serveis de què disposa el Centre Moral i Cultural del Poblenou, la Fundació Pius Bosch ha ofert a aquesta entitat un desfibril•lador. Amb aquest aparell electrònic d’emergència mèdica el Centre està en condicions de donar assistència immediata si alguna persona patís una aturada cardiorespiratòria a les dependències de la nostra entitat. Així doncs, la Fundació i el Centre vetllen per la salut i la seguretat de les moltes persones que desenvolupen activitats o que assisteixen als nostres espectacles. Les persones de Secretaria, del bar i el personal que atén la sala d’espectacles han assistit a una sessió formativa pràctica per tal d’aprendre’n la correcta utilització de l’aparell.