Fem Gala del Poblenou

Coincidint amb el 30è aniversari de la seva creació, la Fundació Pius Bosch presenta Fem Gala del Poblenou. La primera edició d’aquesta gala solidària tindrà lloc el 16 de maig de 2022 a partir de les 20.30h al Centre Moral i Cultural del Poblenou amb l’objectiu de recaptar fons per continuar i ampliar la tasca social i de promoció de la cultura al barri que duu a terme la Fundació. També aprofitarem l’efemèride per donar a conèixer les dues entitats i cridar a sumar-s’hi.

Fer gala d’alguna cosa, és fer-ne ostentació. Volem fer gala del compromís amb la cultura, el compromís amb la gent del barri, del talent que tenim i de la solidaritat que rebem.

Però també volem transmetre festa i celebració. Tenim ganes de tornar a celebrar, de tornar a cantar, i de tornar a gaudir.

Els beneficis aniran destinats a Càritas Poblenou, una de les entitats amb més demanda d’ajut actualment al barri.

Direcció: Joan Olivé

Disseny imatge gràfica: Anna Garcia Montolio i Ignasi Garcia Montolio

Organitza: Fundació Pius Bosch

Venda d’entrades a partir del dimarts 19 d’abril. En les entrades físiques i online. Donatius per Bizum amb el codi: 02284